tisdag 21 april 2009










Tjena ALLA som läser mina tankar, för det är väl vad blogga! handlar om? Tänker väl högt en stund då, ja vad har jag i mitt huvud, vet inte riktigt vad som far runt på kontor men det verkar/värker som pilar far fram o tillbaka. Ja hur ja nu ska förklara, ja ä ju en HUND så nu kommer husse istället vov på er kul o skriva för er!! Just det löper ju, kanske! Ja då så denna dag , jag är mer en nöjd igen, och då är jag ännu fortfarande tills dagens datum singel. Yes han singel han skojar,(för ALLA mina nya läsare se gårdagens BLOGGBILD)tänker ni. Skulle nog skriva annorlunda om jag hade bättre självförtroende, men nu är det ju som det är. Vad har dagen haft i sitt sköte då! Förmiddagsfika med underbart trevligt tjej/(snart TANT)säger no more! Var behjälplig med viss pappersutskrivande, hjälper gärna till med det mesta om jag har lust och kan. Lunch, gott, var hungrig och blev trött på maten så GUBBEN tog en lur, passa på när pompom är unghund fortfarande. Har lite styr på Em, hoppas gå på VERNISAGE i kväll,(gå dit vet ja), kompis=tjej kompis=tjej? hänger några kort på väggarna, tror ja. M.H skulle höra av sig! Hon syns nu mer allt oftare i Ö-Husby,KÄMPA PÅ M.H. Nä 5 min till innan man svidar om för bildspel? KRAMAR OM ALLA MINA LÄSARE.ps jag har killkompisar oxå!!

2 kommentarer:

  1. Snygg tjej du hittat/tagit bild på. Vem é det? Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Kul med vernissage!Vad va det??
    P.s:hörde att det skulle bli varmt & skönt i helgen=linne och kortare brallor!?SKÖNT...
    Kram!

    SvaraRadera