söndag 19 april 2009

GRILL UTAN GILL







Hallå ALLA mina läsare!!!?Grill med Gill ja,vicken kväll/dag.Uppe före tuppen,glider ur sängen ser blodspår på golvet,då va de dax husses tjej löper amok.Märker genast när vi kommer ut att hannarna i området mer än gärna vill nosa i rätt ÄNDA om jag får uttrycka mig så!Ungefär som vi singlar gör när vi stöterpå en väldoftande tik/kvinna.Full fart ut till N.Y ett rekordsnabbt stopp i depån, 4a friska utan dubb,tid ca 57,6 sek om jag tog tid,hann med en snabbkopp i farten.Full gas till mitt favofik, man sitter bra där.Kanontjej som servar .Kanske har en kopp på hyllan med eget namn snart,inte.Nu kände man av att man gol före tuppen,trött.Vad göra?Letar upp en solig altan,blottar den (snart kanske)vältränade! överkroppen(lovar inget).Sagt och gjort ligger och pressar för fullt när jag passar på att bjuda in en tjej från Sörpingshållet på lite överkroppsspaning.Även vovven passar på o få lite färg,ligger o hundsover.N.Y.J.J kommer hem efter träning o shopping.Snackar ihop en grillkväll,sagt o gjort full fart hemåt, tänkte snygga till sig om det skulle dyka opp någon doftande tik/tjej!! Akuta grillaftnar brukar bjuda både det ena och andra benet en omgång=vin ena öl andra! Pompoms balsam hade vi kunnat sparat in,husses After shave va inte heller till någon nytta, men det finns några droppar kvar på botten som får användas vid något senare tillfälle. Man blev god o glad när man hade fått mat i magen, dricka i strupen, snälla barn som INTE grät alls.Kaffe/konjak fick vi insupa till en sprakande brassa inomhus,Dvd för barnen, kort och trevligt umgänge för den äldre skaran, tack D o M repris snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar