måndag 13 april 2009


Tack denna underbara dag inte en tvätt så långt ögat når.Startade med en hundprom,träffa en granne som bjöd på en kopp,hem o fixa till lite frulle.Därefter så tittade jag på dammsugaren som stod på sin plats,och behövde sin Sön-Månd vila!!HÄRLIGT,NRYY kom och hämtade upp pompom och mig,ut till honom o städa bil och fika.Fick ett positivt snack med en granne som förhoppningsvis kan leda till något bra,håll en tumme tack.Sen lasta på 2st Vindsurfingbrädor plus bommar och segel,för färd mot Bråvikens ena udde,no segling 2 day.Där ifrån styrde vi kosan mot Kopparbo för eftermiddagsfika o dopp!WOW vilket ställe M.H,visst fanns det ett och annat som en händig man skulle kunna sätta tänderna i,men ta en sak i taget så kommer det bli hur bra som helst.Rom byggdes ju på rätt lång tid säger man visst inte,men so wat.Riktigt batteriladdar/varva ned ställe.Kommer nog slå i en spik där någon gång på en helg????

3 kommentarer:

  1. Den första grannen mé kaffet känner jag! Trevligt var det hörde jag! :)

    SvaraRadera
  2. Lucky,lucky DIN dammsugare som får vila!!!
    Snart är du uppe i min kaffekonsumtion om du fortsätter i den där takten pysen!

    SvaraRadera
  3. Helt ok att kommentera...& relatera till andra,bara det är "rumsrent"-Ha,ha,ha!
    Ha en bra da´.../Majso

    SvaraRadera