måndag 13 april 2009


God morgon? ALLA!!!! mina läsare,kunde inte somna för jag låg och funderade på min polare N.R.Y.Y,EN RIKTIG VÄN,sa väl tack när jag stack därifrån,men kände väl att det var väl jävlligt klent sagt till en riktig vän,man skulle sagt mycket mycket mer,men vännen som känner pompoms husse=PETER.S.Pratar visst om mig i tredje person,men zoo wat,han vet att jag menade TACK från hjärtat.Sen inte nog med det ytterligare en vän,motsatt kön gentimott NRYY,dyker upp i sin för dagen nyinköpta PÄRLA=röda bil!!!,Grattis M.H och erbjuder skjuts åt en för kvällen salongsberusad HUSSE,M.H STÖRSTA KRAMEN TILL DIG.Idag ska visst N ut på Bråvikens ljusblå vatten med bräda och segel,husse och jag åker nog med och glor,alt käkar på någon pinne,själv så tuggar jag bara på hundben=vit sorten.Ha en underbar dag ALLA mina läsare,CARPE DIEM,som en annan vän skulle sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar