lördag 25 april 2009

Gårdagen!







Kul o se att ni ALLA mina läsare åter hälsar på! Jaha lite bloggtorka känns det som. Kanske kan vara så, vad vet ja? Har varit på ett och annat besök under dagen, det ena mer intressant en det andra. Men alla har ju sina speciella syften! Har även haft viss telefonkontakt med mer eller mindre kända röster. Fikat inte att förglömma! Besöken då? Första var rätt snabbt avklarat. Andra var mer av den fika/handla varianten, tog något längre .Men var socialare? Besök nr3 där la jag allt krut på att försöka vara så behjälplig som bara den med frågor o svar. Samtal Nr4 tar så mycket energi att man skulle behöva resa 80 dagar runt jorden för att få träffa skojigare/roligare människor !NR FIVE där fick man beskåda någonting eling som man kan se på hur länge som helst känns det som, var skönt att (bara få vara) efter mer eller mindre kuliga möten! Telefon har sen suttit som klistrad vid ena örat, med Samtal nr1. Nej jag ska inte tråka ut er längre, många/långa samtal blev det! Ett av dom har jag inte ringt förut någon gång, men kan nog tänka mig att ringa fler gånger. Morgonstund har KAFFE i mun, kan uttrycket komma sig därav? Surfdagen är här kan man få en bättre start när man slår upp dom ljusblå, SOL 22.3` vind på gång, kaffekompis, äggmacka FAAN 22,3 inne ska kanske sova en stund till? 7,5 jaja bit ihop o kom igen. Måste nog bita ihop när man iförd kortbyxa och flytväst ska ge sig ut på Bråvikens ljusblå vatten.Justes ska ju grilla till kvällen MUMS ska bli gott,ska nog tänka dom tankarna när jag susar fram i ca( som N.Y säger) 25knopen ! VIND på dagen LÄ på kvällen TACK.....alla mina läsare, på syns!

1 kommentar:

  1. Bloggtorka???Efter 21 inlägg!!!!
    Skärp till dej nu,det finns säkert massor du kan skriva om till ALLA DINA LÄSARE....
    Ha en najs lördagkväll vetja!!!
    Majso

    SvaraRadera