tisdag 14 april 2009

Tack för en underbar dag,DU har del i den.Var ute och fikade på ett helt underbart (fik)? i dag,Lekte på baksidan med min nya kille (tror vi är ihop,han nosar på mig iaf)!Husse hade det hur bra som helst han oxå,satt och (pratade hela tiden)myste i soldiset med min killes MATTDU.Hoppas jag får en tretår någon dag och har LITE mer tid,ska erkänna att jag kände mig stressad!!!!!av att behöva åka in till Norrköping så snabbt,men (nästa?)gång ska jag se till att inte ha något stressmoment som pockarpå!RINGT ETT SAMTAL som kanske kan bli början på slutet, håll tummarna ALLA som läser mina rader.Va nere i rastgården en sväng på eftermiddan,saknar en fikahörna där så vi hundägare kan sätta ner våra små rumpor,när vovvarna leker sig trötta!Sen hem för ett ombyte,kompisenN.R.Y.Y har efter en hel dels snack om att löpning ska vara så himla ???????. Ska väl nämna för er som inte vet ingentingeling om mig,att jag har spelat fotboll.Började i tidig ålder i IF Sylvias fotbollsskola?någon gång på järnåldern tror jag att det va,ställde sen skona i hallen(kanske gör comback)efter en blandad tid i BK HIRD vid 36-37års ålder UNG.Så löpt det har jag gjort!Skulle inte förfåna mig om jag även dyker upp på ngt gym vartefter,N.Y går ju dit ibland för att kika lite på hantlarna,eller om det är den inre ilskan,som man kan lämna där.Isåfall kan jag nog tänkas gör en snabbvisit dit(har lite som jag skulle kunna bli av med) Mina ALLA läsare MÅ VÄL

2 kommentarer:

  1. Tack du Pompom och tala om för husse att han skriver väl och é välkommen när som! Matte hälsar oxå. P&K / han med stort G

    SvaraRadera
  2. Tummar hålles både för tvåbent & fyrfota!

    CREA DIEM!

    SvaraRadera