onsdag 15 april 2009


Hallå ALLA mina läsare!!!Nu jäklar i havet är det full fart på (gubben=hussen)hinner knapp sätta ner den lilla stjärten?innan man ska iväg på nästa äventyr,men jag kan ju CARPE DIEM för tillfället,hoppas jag kan det sen med,även om min situation?skulle bli annorlunda och då menar jag till det i ALLA avseenden!bättreNu till dagens bravader som DU hade del i,han med lite (VIKTIGA)saker på morgon/förmiddan.HAHA,Sen tack snälla för att jag fick följa med på denna underbara prom runt vattnet,fick så mycket livsglädje kände jag när ja satt ner min LILLA röv(snabblunch)och funderade en stund på livet.Den yngsta av damerna på promenaden matade änderna samma änder som min egen lilla/STORA dotter oxå matade i den åldern.De något äldre damerna på promenaden verkade trivas rätt bra dom med,kom på att det va länge sen jag umgicks med 3st damer/flickor samtidigt.En av damerna(kanske fler,vad vet jag)blev trött i sina småstegande ben,så medans jag funderade på att ta en Tuva på mina axlar.Dök en minnesbild upp på mina hornhinnor,senaste axlarresan en mindre dam gjorde slutade väl men kunde slutat illa.Vi snackar framfall i hög hastighet.Gick hur bra som helst idag om du frågar mig,inte ett felsteg!Tuvan som satt på mina axlar verkade må rätt gott där uppe.De andra damerna verkade sugna oxå men var väl för fina i kanten för att be denna STORA starka pojke om skjuts,deras tur kanske är på nästa promenad (hoppas ja)haha.Ser fram mot morgondagen,solsken tack men inget måste bara inte regn.Hundar vi hade med oss skötte sig skapligt för att vara 1a längre promenaden tillsammans,men ska väl tillägga att Pompom gillar alla tre rätt bra,pratade i sömnen när vi kom hem.Lät lite somSpitinggiz.Tack enen! gång.På åter syn ALLA mina läsare.

2 kommentarer:

  1. Tja!Med tanke på att vi har lika mobbar,så behöver jag lite hjälp & råd.Mitt j-a as till telefån vill inte lyssna på mej vid datauppkoppling,ej heller öppna valda filer...
    SKIIIIT OXÅ!
    Tack? på förhand!/Majso

    SvaraRadera
  2. Tack själva! Alla här har oxå sövit gött inatt,stora som små! hihi
    Nu ska man skala ägg i tron om fint väder!
    Kramiz Spitinggiz med mattar

    SvaraRadera