torsdag 16 april 2009

Marmordagen!











Hej ALLA mina läsare!!Då vart det kväller,Jag säger bara vilken DAG.Har haft några förmiddagar med lite styr, VIKTIGA saker.Men sen så har man som singel(som ni nu vet att jag är),gjort såna saker som man bara gör,när man är singel.Umgåtts med flera damer!Tog min (TJEJ)på en promenad ner mot CITY,fika med (mina 2)första (damer),just det kramade en DAM innan.Latte,kaffe,färgadboll och någon typ vitamindryck?Tack snälla MoMför trevligt fika-sola-snacka stund,husses tjej nosade lite där o här om hon inte LIGG som husse sa 1gång gjorde.Kramade 2damer som stannade till på sin shopping runda Eol!Skilde mig med ytterligare två hug innan MoM STRESSADE vidare.ENA är min bloggsyster??Kul typ.Promenerade åter mot mina hemtrakter,för träff med mina 3nästa (damer)DU hade gjort räkmackor som jag höll på att ramla ner för stupet=se bilder,när jag såg,man brukar bli rätt nöjd av den svettiga ost mackan eventuellt äggmackan som man har haft på andra utflykter.Jag var ju inte singel då,ska tilläggas.DU,tack för allt som DU hade fixat till.Massäck,framkörning,båtturen,sällskapet,(hemkört,ningen)mm,mm.Marmorbruksstrandpromenadstråket som vi besökte visade sin bästa sida denna dag (lite blåsigt)Liten Tuva var med även denna dag och verkade trivas hon med,fick ju åka axlar en bit igen.De äldre damerna vågade inte heller denna dag fråga när det var deras tur,men det kanske kommer på nästa ÄVENTYR.DUs stora syster gjorde några riktiga klipp,med den lilla Tuvans hjälp,Ska bli kul och beskåda dom kreationerna vart efter.Skilde oss med ytterligare kramande.Hem,bad,mat,telefonsvar.Då sista (damen)för dagen dyker upp hos MORBROR för att käka sin K-Rulle och snacka lite skit=pompoms avföringskort,NU ÄR HUSSE JÄTTETRÖTT.Sov gott ALLA mina läsare.ps nu tog en ny dag sin början,Se om jag kan toppa gårdagen.ds skriver senare IDAG!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar