söndag 19 april 2009

DAGEN EFTER GRILL PILL OCH MIN DOTTER
















hallå alla läsare!blir små bokstäver idag.vaknade trött och törstig fast jag nyss fuktat stupen.tar mig upp något så när skapligt stadig på benen, senast dom användes så ville dom inte gå i takt,hö,hö,v,v,vv,hö ja ni fattar.vill berätta att jag hade stora A i lumpen på att gå takt iskt!728 stenbäck ka3 fårösund kan ut(o)gå sa kapten, för jag va så taktfast. Så nu kan man börja skriva STORT igen, Styr upp köket lite grann, för att sen bjuda/bli bjuden på frukost,man tackar!Väl hemma ska man snygga tillsig för mat hos Mormor,man tackar för att man slapp stå vid spisen! Kortare visit en vanligt,för nu kom det en känsla trötthet, som behövdes tas omhand, trodde ja ja.Med dotter och hund for vi hemåt med raska kliv, på den trevliga promenaden med sol och kameran framme,fick jag någon slags andra andningenkommaigångkänsla,bäst att suga golv och fylla maskinen när det ändå behövdes här hemma,Erica VILLE ta sitt rum själv, ställde in Pompoms ickekompis i rummet,satt på java ifall man skulle få gäst/er! J på blompraktiken hör av sig till morbror o vill ha en kopp.Erica som shoppade loss i Huvudstaden i helgen hade ju inte sett sina kompisar på jätte länge,vände innanför dörren och gick ut igen för att uppdatera sig om helgen här hemma.Tänk om man skulle missat nått!Snygg klädsmak har hon iaf

2 kommentarer:

  1. Fiiina skor.
    MEN,du vet att "nya" skor på bordet betyder otur va?(sa skrockfulla tanten)
    Och klädsmaken verkar det inte va nåt fel på som sagt!

    SvaraRadera
  2. Bord????Arbetspysselfixargrejeravlastningsyta-BÄNK,men oturen smyger runt hörnet,känner ja

    SvaraRadera