torsdag 9 april 2009


Hallå ALLA mina läsare!Har lite körigt med att hinna med allt innan man ska upp på kvasten!!Vaknade tidigt,POMPOM var säg inte riktigt lik på morgonkvisten,lite låg i mina ögon,fixa lite frukost,tog en kompis i min hand, fixa mackor,skulle till o fylla badkaret kommer in ligger STORA högen där,trodde jag hade en rumsren dog,men fick iallafall svar på vad som tyngde min söta tjej,va väl lite rädd att husse skulle börja fyyyya-neeeeja det lilla! livet men icke sa nicke,hon var ju JÄTTE duktig som gjorde det hon inte kunde hålla inne längre.Till saken hör ju att när vi var nere på landet igår så tuggades både det ena och andra som då verkade smaka hur bra som helst.Men det vet vi ju som hundägare att dom äter ju vad för SKIT som helst.Nog om det husse har tagit tag i den lilla ,med hård yta högen,när man väl rörde runt i skiten så då jävlar kände man att det inte va en hög att leka med så länge,har en tjejkompis som brukar uttrycka? lite skit i hörnet(Dammråtter)hennes beskrivning kan vara lycklig(majsomittilivetblogg.blogg.se)kolla in na vet ja,kul typ hon den där,(puss på dig)Lägger ut en gammal hög så länge,lukt på den så länge.Nä mina ALLA läsare denna singel drar från stan på ett par dar,ska doppa i helgen=sjösätta,ifall någon pryd läsare tror att som singel doppas det kors o tvärs,ICKE,Inte jag inte.DET SKA GÖRAS MED KÄRLEK.Hej på er så länge

1 kommentar:

  1. Det där kan man kalla skit du,och inte va det i hörnet heller!
    Ha en skön påsk!
    Kram,majsomittilivet

    SvaraRadera