söndag 26 april 2009

Nya tjejer på grillen!
















Hej min läsare!? Gårdagen ja, vaknade innan tuppfan en LÖRDAG (kan ha med åldern att göra som vissa påpekar). Surfaren fick inte ge utlopp för sina medfödda kunskaper? om att på ett stycke bräda med segel, fara fram på det ljusblå havet. Ska visst blåsa oxå säger dom mer erfarna som sysslar med denna skojiga aktivitet? Jaja bara att gilla läget, fick VIKTIGARE saker gjorda här hemma iaf. Strålande sol ute bara ta fram sugarn,skurhinken och städrocken, fint blev det! Surfarn N.Y hämtar upp för färd mot det (blåsiga)? surfstället, släpper av han för att åter ratta hemåt för ilastning av en leverans träd till M o T hoppas att det blir fint! N.Y ringer om hämtning(färdig lekt).Tiden rusar iväg och mitt planerade schema som sprack redan när jag vaknade ska köras in nu, på två hjul ner till grossistaffären för att styra runt kundvagn bland alla LÖRDAGShandlare. Sagt o gjort rivstart mot hemmet, kvällens set hänger klart i hallen sen tidig morgon var det inte för en powernap=N.Y så hade vi nästan varit ikapp tidsschemat.Väl på grilladdressen så ska saker o ting fixas innan tjejerna kommer.Skala du så marinerar jag,plocka ur disken så,så tar ja min andra ÖL,skiva tomaterna så sätter jag på grillen, flytta hamocken(vill gärna sitta i solen tack)så tar jag ÖL nr 3,ÖKA dom ä snart här(damerna)vill ju inte stå med byxorna nere när det ringer på dörren. Med blött hår och gylfen uppdragen ringer dörrklockan.Välkomna brudar,va gott ni luktade! Dansskorna var ju putsade dagen till ära och gubben kan ju fortfarande skaka rumpan så blir MAN uppbjuden! tackar man ICKE nej. ps min fotograf denna kväll var tydligen berusad HAN med! Så long till nästa bloggrad! minläsarskara!

1 kommentar:

  1. Full fart märker jag!!Va själv iväg & fick i mej(oss)lite grillat igår.(dock ingen dans!)
    Tar det lugnt(såhär på sönda´n),det är ju vilodag vetja!!
    Kram...

    SvaraRadera