fredag 24 april 2009

MORGONBLOGG







God morgon? ALLA läsare! sol i sinnet och på himlen. Dagen då jag hoppas få svar på frågor som jag har/haft en tid, kan eventuellt få svar som jag inte hoppades få, men då får man acceptera och lösa det själv! Inga världslig frågor om du frågar KARLSSON (på taket), men en är betydligare viktigare en dom andra, den kommer jag lägga ner mer energi för att lösa, vad som hänt? Morgondagen ligger långt fram i tanken, hoppas den blir vad man hoppas(kommer blogg SÖNDKV) tror jag. Skulle vilja skriva den nu men då går jag väl emot BLOGGkulturen!? Gårdagen var som gott o blandat, förmiddagen med mycket klar språk, och en tur på landet för TUNGA lyft, känner av det momentet LITE nu på morgonkvisten, kan va löpningen oxå ifs. Från skolan kom Pappas älskling med sin bästa kompis C.E värmde lite mat och sen iväg. Fikagästen som ringer på dörren bjuder jag gärna alla dagar i veckan, gillar na. Kvällslöpningen med kompisen N.Y blev att jag var (tvungen)att öka löpstegen för att tömma all överskottsenergi jag sitter inne med efter dagens bravader?.Nä (CARPE DIEM) som majso skulle sagt nu. Kanske inte hör av mig LÖRD så till vi LÄSES alla mina HADE

1 kommentar:

  1. Hoppas DU bringat nån klarhet i "uppdraget"...
    Kan meddela att det INTE va baciller i spetsarna,men väl en liten infektion,troligtvis inte av arabisk härkomst utan en helt vanlig svensk!Känns bättre med tanke på att jag inte kan arabiska!!!Ha,ha...
    Inga medicament,försöka självläka-så nu har inhandlats tranbärsdricka.(renande)
    Ha det gott & du : uppdatera INNAN söndag vetja!(så gör "bloggare",ofta!)
    "Tjock" Majso

    SvaraRadera