tisdag 21 april 2009

Mellan två hem (Vernisagen)











Hej igen ALLA mina läsare. Då har man inkasserat ett knippe vuxenpoäng. Som ni redan läst så hörde singelvännen M.H avsig för en inbjudan om BILDtittning, Sagt o gjort bäst att svida om, L.Ls gamla Rock, kavaj, lånad scarf/halsduk, och sen fullt tramp mot Arbetets museum. Slår en signal till M.H, var ä du? Blev för en stund oroad att jag skulle få vernicera själv! ja kan ju inte sånt. M.H dyker till sist upp. In skaka tass med kända och även okända händer, för att sedan beskåda denna trevliga 73as Bilder, har ej läst häftet när detta går ut i tryck,men jag ska ha det som nattlektyr är min tanke.Tur att man hade Vernisageglasögonen med sig,(visste att dom skulle komma till nytta) både såg bra ut och kände mig riktigt vernisage när jag tittade runt på Cecilia Joachimssons vackra och tankefulla bilder.Tack snälla Cilla för att jag fick titta på dina bilder och att många fler får uppleva och se hur duktig/bra du är. Väl hemma så vart det kvällsmat slarva inte med energipåfyllningen. Nu säger jag God Natt ALLA mina läsare

2 kommentarer:

  1. Fan,du ser ju riktigt intellektuell ut...
    Vuxenpoäng = stark 8a (av 10 möjliga)

    Sussa gott!

    (p.s:förlåt att jag är en s.k "språkpolis",men Vernissage stavas med 2 s)

    SvaraRadera
  2. OK jag varit osäker långa tiden män nu veta ja.tac ja vil järna skriiva rett!!(stavva rätKanche et kafe pådag,höra däj av jatak=sms

    SvaraRadera