fredag 17 april 2009

Hej igen ALLA mina läsare!Åter en topptiodag,kan bero på att DU va med!!Åkte till mitt favoritfik på förmiddagen,sol gott kaffe underbart sällskap,hundar o katter som har skoj.Körde sen in mot Peking för ett första stopp på reservdelsfirman M----->en,skulle visst langas någon sorts påse med innehåll??Sagt och gjort fullgas mot nästa besök,blev en avstickare in på grannmacken till RDFirman,såg ett bekant ansikte stå och glassa i solskenet,Kul och träffa en man inte pratat med på några telefonbyten,M.B hade i allafall mitt numer som klistrat i bakhuvudet,så när som på en siffra.Nästa rivstart skulle leda till att (kodrivern)började förklara att Peter (Shumacher?)Stenbäck skulle kanske hålla händerna på rattarna,(flåt,kan ha sagt ratten),sänka farten,kolla framåt,sluta mezza,inte tuta på ALLA damer,ligga för nära,tapå bältet, nästa gång sitter jag på passagerarplatsen,så blir iaf DU nöjd hoppas jag!Snabb visit på Ns blompraktikplats,sen än STRANDpromenad vid Lindö småbåtshamn,skönt att slippa höra kodrivern klaga på körningen,pratar ett helt annat språk när jag inte rattar BILEN!Hem avnjuta en snabblunch,för vidare färd mot VÅRAN rastgård,döm om min förvåning när jag på avstånd skådar ett stycke mag hög hund i rastgården,som mot bättre vetande tydligen har en ful ovana att med kraft och fart omkullkasta helt oskyldigt snygga människor(i detta FALL).Sen ska jag härmed be en lite Tuva om ursäkt, att man drog igång ytterligare ett fall.Man ska inte busa i en rastgård med flera hundar, dom klarar det ofta själva bra. Ha en underbar Lördag ALLA mina läsare!!!!ps kanske kommer kort

1 kommentar: