torsdag 23 april 2009

MORGON TANKE VID FRUKOSTBORD

Hej ALLA. Kan det komma BAKSLAG?!, ja det kan det och om det kommer denna gång ska ja kämpa en hårdare en vad jag gjorde senast bakslaget kom.Tycker jag kämpat VARJE gång på mitt sätt! Men om snön skulle göra sitt återtåg så SKITER jag i pulkan! Men om min TINNITUS med SPÄNNINGSHUVUDVÄRK gör sig påmind som ett brev på brevlådan i. Så ska jag prova att denna gång resa mig upp och löpa/träna styrka där man spänner allt man har,har rört på mig vid alla bakslag förut men inte lika hårt som jag ska bekämpa mitt och min omgivnings PROBLEM, OM det kommer, håller alla tummarna????TACK men jag tror inte på vissa uttryck som nämns i vårat vardagliga liv, DET ORDNAR SIG=?, Vet att jag kan vara för ärlig/rak säga vad jag tycker/vill,,,TROR oxå att när jag försöker lösa problem förklarar på ett sätt som JAG tycker verkar vara det rätta/logiska ,och det kan ju innebära att så icke är fallet. Tills nästa gång LEV LIVET?? mina läsare.

1 kommentar:

  1. Keep up the good fight!
    Håller tummarna mä....
    Idag:sol ute,sol inne-
    sol i hjärta,sol i sinne!
    Have a really nice day...

    SvaraRadera