måndag 20 april 2009

BRA MÅNDAG


Skor på bordet betyder otur? Vaknade lite tröttare än vad jag gjort den senaste tiden, undantag Söndagmorgon då det fanns sina skäl (Grill med Gill) men det kanske sitter i längre ju YNGRE man känner sig? Löpartiken ville ut på jakt, hon ä ju mottaglig som ALLA mina läsare har läst. Kommer ut genom porten på baksidan, ligger en Selma som någon har tappat, det kallar jag TUR men OTUR för den som lagt den där?? Ska prova och ställa skona på samma ställe som sist,kan ju va ett gott omen! Väl tillbaka efter kiss o bajs turen, får man fikagäst.Inte vem som helst utan någon som jag gärna bjuder på flera koppar! Åkte sen ut till ett Lunchställe jättegoa tjejer som (jobbar) där,nästa gång ska jag höra om dom har TIOhäfte eller något annat erbjudande! om man nu lunchar där flera gånger. Just det vart ju bjuden,men det håller väl inte i längden, blir väl KK då. Åter in till stan, möte på gång, fick tag på en jätteduktig o bra hundpassare,Tack snälla för hjälpen.Pappas Älskling gör en snabbvisit på sminkavdelningen här hemma, ner på stan med 1,2,3,,,,, ja polare.Sen skulle man visst kolla "Pekings stoltheter" eller nått. Ordnade några saker här hemma innan jag tog en kopp på "ballen"som har eftermiddagssol, passade på å värma ansiktet lite samt vila ögonen. Ska ta tidig kväll idag är tanken. På återseende ALLA läsare.

2 kommentarer:

  1. Låter ju inte som du haft en allt för trist dag! Ha det gött

    SvaraRadera
  2. Iallafall NYA skor....(på bordet ger otur)
    Men ställ upp 5 par vetja,så kanske du hittar en tusing!!!!
    Ska strax dra till Peking.(Service på Pärlan)
    P.s: Var är solen???

    SvaraRadera