onsdag 20 maj 2009

Varmt o skönt!







ALLA Hej! Lekte ju Tarzan som jag skrev, grenarna/halvaträdet, har jag idag kapat och eldat upp. När sen solen lyste på mig så hade jag lyckats ta fram solen än mer en förut,nja strålarna träffar mig tidigare än vad de gjorde förut. Har just nu fått i mig lunchen,pytt me ägg,fick duga! Ska senare under denna braiga dag bege mig hem till den stora livliga staden Norrköping, för att ta itu med lite hemmasysslor. Ska ju eventuellt grillas hos N.Y på fredag,hoppas ALLA mina läsare tittar förbi, ju fler vi blir ju roligare vi får? Nä om man skulle bada en sista gång innan man åker hem,,kort kommer kanske senare? Tills vi ses,må väl och var rädda om er ALLA!

3 kommentarer:

  1. Var är Jane då????
    Kvar i trädet kanske!!!
    Här lyser dock solen med sin frånvaro!
    (skiiiiitväder!)

    SvaraRadera
  2. Jane KOMMER komma senare???var så säker!!!!!då ska hon få SÅGA!!

    SvaraRadera
  3. SÅGA????
    babes-bjuder-man-på-fika-på-bryggan-vetja
    :-)

    SvaraRadera