lördag 23 maj 2009

Va Fan!


Nä nu skiter vi i allt,någon jävla motta får det vara! Gör sig till för andra vad tjänar man på det? Inte ett förbannat dugg! SÅ från och med nu ska ja låta andra göra sig till för mig. Så blir det! ALLA jävlar som bara gnäller och klagar kan flytta till RYMDEN fortast möjligt om jag fick som jag ville, för en jävla gång skull!!ALLA ni som känner er träffade boka en biljett enkelresa till ANUS, ny planet som jag såg igårkväll/natt. Den föll visst en bit längre bort från vår kära planet Jorden, men det är ju bara positivt, för oss andra som försöker,,för andras skull vara så förbannat trevliga och glada och tillmötesgående! Såja nu mår man helt klart BRA.Om ni ALLA mina läsare inte skulle återkomma,,,så vill jag bara tala om att hela detta inlägg,,, VAR PÅ SKOJ!

4 kommentarer: