torsdag 28 maj 2009

En gårdagens TACK!











Hej IGEN! Förmiddagen inget att slösa bläck på?Roliga kommentarer! på FB,längre promenad med Pompom,Sportdrycks investering ,skulle ju lira tvåmål till kvällen!(bortamatch/hemma?)mat,städ,disk,tvätt var andra sysslor som fyllde förmiddagen!NU till det vad som skulle visa sig bli en bättre än vad som var INBOKAT?Går förbi en inhägnad som HAR inbjudit till ca 1 kopp kaffe some time! KÄRT återseende dyker upp från ingenstans/typ köket! En underbart KYLIG kram tackar man inte nej till!!sagt o gjort. Vidare hemåt för att göra sig till för bortalaget! man vill ju inte skrämma slag på motståndarna?? Herr Ericsson? som nu har fungerat efter att jag återfått honom med beskedet att,(DEN Ä DRÄNKT,grabben!)meddelar att det är ett sms på ingång! Dax å sätta på kaffet!TOPP besök väntas! Ni som sett att jag blivit Blomtokig, ser en vacker BLOMMA sakta glida fram över gräsmattan!! mådde man bra innan!så ska vi inte överdriva med att tala om att nu kunde väl ändå inte denna afton!TOPPas! Liftade sen till ARENAN som jag hade bokat VIPlogen på. Underbara människor på samma läktare låter mig få landa i min vilda fantasi om hur MATCHEN ska gå! KORV i halvtid sitter aldrig fel! när man även dricker sportdryck,,där till. Nu till nästa dilemma,sugen på spårvagn går jag med raka?steg mot hållplatsen.När f--n kommer tricken!?Området sprudlar inte av massa människor direkt, så att spilla tid med att vänta, och fråga kostar för mycket tid. Så med rakare steg går jag spåret mot stan, för att efter en bit mötas av denna så långa TAXI. När den väl hinner ifatt mig vid en hållplats, visar det sig att allt ä inte som det en gång varit!!MAN KAN INTE PRÖJSA MED RIKTIGA PENGAR! Med tankarna på helt annat håll än att lära sig skicka SMS för att FÅ betala den så trevliga resa, så lägger jag ner Herr E,igen. Nu visar det sig att man helt plötsligt sitter helt allena på tricken och blir (om bäddad)att om du inte ska med in på VAGNHALLEN, så var så snäll o kliv av!!Skulle kanske sagt var ja ville gå av?jaja bara att snabbt som f--n springa mot lokalen som skulle inbjuda både sportdryck och taktiksnack på hög nivå. TUR att man har blivit bättre på att veta att sportdryck ska man inte dricka för sent! om man vill vara skapligt SNYGG när man vaknar!!Herr E låter en sista gång!när man ligger och kramar nallen. Blir lite taktiksnack! med vad jag uppfattar som att i andra ändan har jag inte missat något av värde!Sluddrande medspelare som skulle sovit betydligt tidigare än mig ger lite info om att,,,vaj ä ruu?väschta djaget chooom hiiiit fffff-----nnn,lägger Herr E på bordet!det sista jag hörde var,f---n va ful! jaaaa ä!! Känns inte som jag missade årets efterfest! Kramar ALLA mina läsare,,det är ni värda!

2 kommentarer:

  1. DET va MYCKET info vill jag säja.(med regnet smattrandes mot fönstren)
    Själv lirade jag på "hemmaplan"...
    Skallen dunkar (den funkar m.a.o än!!!)och snoken kliar.Men det går väl över-kanske!
    Ha det!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Om det regnar så ska man blogg,,,det tycker faktiskt ja!!tur att damen bara har den lilla snoken dårå till skillnad!??!!mot ja dårå

    SvaraRadera