fredag 15 maj 2009

Löst bokade möten!











Hej Alla! Om man har lite löst bokade saker en dag? och det visar sig inte bli av! Ska man då sticka ner huvudet i sanden,,,,,ICKE. Man bokar om och gör något lika trevligt! Planerar man lite i förväg så är detta fenomen lättare att acceptera, för acceptera ska jag oxå träna på när jag blir större. Om man förutser att det man pratat om KANSKE inte skulle ske denna dag, och bollen mera ligger hos ena parten, ska man då ta ett nej jag kunde visst inte idag, med sorg i hjärtat eller med förhoppning om att när det väl blir av så ska man hade så mycket trevligar, då. YES så tänker ja. Sen har vi ju fortfarande PROÖSTRUS här hemma och det ska ju torkas varannan sek så det skulle jag ju kunna sysselsätta HELA fredagen med,NEJ TACK låt blodet flöda i naturen! Sedan kommer ju ÖSTRUS och METOSTRUS som vi får se hur det blir! Husses bästa! ska kanske få bli parad vad det lider, ska bara kolla upp lite mer hur man GÖR, blir ju första gången för alla inblandade, med allt vad det innebär? Så ALLA om jag mot förmodan skulle hålla mig borta ett par dagar, PÅ åter läsande ALLA!

3 kommentarer:

  1. Inte kul med avbokade möten....
    Man måste inte torka hela tiden,finns hjälpmedel för dogs med!Hon är ju större typ,inte som en mini med 1/2 droppe om da´n!!!
    Ska det här bli en bajs & snusk blogg???
    "majsoseroftabajsochbakbilderpajso"
    Have a nice weekend!

    SvaraRadera
  2. P.s
    Lägg märke till att jag inte hoppat i säng än!
    Skoja bara,jag sover....;)

    SvaraRadera
  3. Bajs o snusk vet ja inte men som du sett så varnas känsliga tittare/läsare innan man kliver in.Kommer ju snart sommarbilder på undertecknad,o som ja skrev badbyxa ICKE!

    SvaraRadera