lördag 9 maj 2009

Långa promenader?











Hepp ALLA läsare. Pompom som hette Cajsa när hon föddes,ska få ett par rader. Vi/Jag vaknade rätt så pigga /pigg denna underbara morgon, och HON får gärna komma upp i husses säng, men hon skall ha min tillåtelse. Nu vaknade jag av att mina ben satt fast! hon hade hoppat upp UTAN LOV. Ligger som en död sill rakt över husses ben? Ska man sparka ner? nepp icke ja inte. Passar på o gosa och (prata) lite med varandra? ska väl erkänna att jag inte fattar ALLT hon mumlar om! Men det verkar som om damen trivs rätt bra med sin tillvaro som husses älskling. Gårdagen tror jag satt i hennes 4a ben för som ni redan läst så gick vi prom på förmiddan! Efter att ha vilat en stund kom ja på att cyklen! stog utanför syrrans jobb, tänkte att den ska inte stå där alldeles ensam. Så med raska kliv gick vi promenaden ner för att på vägen bli fotograferade(synd att man inte fick va med på bild) av NTs fotograf med microfon! intervjuande tjej,husses fick svara på frågorna, men ja hade "svarat" NEJ på allt. Väl vid cyklen kom jag på att det var fikadax, Karlsson den nu mer LÄTTARE grabben=flugvikt!!!? bor ju ett stenkast från syrrans jobb han kanske Ä vaken. Sist jag gled förbi kom jag på en annan tid,då åker dörren upp med fart och frågan ställs,VA FAAN GÖR DU HÄR ska ru ha kaffe. Men nu kan han väl ändå inte "SOVA" tänker ja, något PIGGARE frågar den GAMLA lagkompisen ska ru ha kaffe?YES och vatten till Pompom tack. Snackar bort en timme ungefär på lite gammalt och nytt, för att sen cykla vidare med pompom joggande vid sidan/bakom hojen! Agerade senare denna afton privatchafför åt Justus mamma som skulle ut på galej? mat o Miss Li. För att sen ta en kopp te på BALLEN hos na. Går sakta hemåt i nattes mörker för att sen slockna som en stock i min säng. Åter en dag att lägga till handlingarna! På återläsande!

2 kommentarer:

  1. Låter ju inte helt fel!
    Såg misann bilden i NT.
    MILF´en här,åker framåt em tror jag!
    Ha en bra lörda´.
    "harintehörtnåtfrånsonen"
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kanske ä kaffe på G efter att milfen åkt bara om ni vill?!SMS=svar tack!

    SvaraRadera