måndag 11 maj 2009

Höjdpunkten!







Tjena på er alla mina läsare!!!Sköna Söndag, skapligt väder,skön känsla och allmänt helt underbart! Ringer och väcker Mormor, K.L=91bast ung!!! Meddelar att jag springer förbi på en fika om en timme! Pompom som är underbar för ALLA hannar just nu ska för första gången ha någon sorts blöja/trosskydd=ett par gamla boxershorts, som jag haft på mig ca 1gång TYP för 3år sen. Med lite småfix för att få denna boxer att sitta på plats=klippa sönder/klippa upp gylfen,svansen får ju inte komma ikläm! Väl hemma igen så går jag loss på DAMsugaren! minhundpompom ömsar lite päls plus att hon får droppa på parketten här hemma=evigt torkande! Fick med lite kyckling från K.L som hade blivit över sedan hon haft besök. Ris till satt som en fläskläpp. Kaffe på maten ingår. Lite vila på maten och ett hett bad gjorde att man kände sig snygg igen???Tog sen en sväng med löperschkan för att bli inbjuden av SYSTER till en nästan granne. Till er som bor på VISCHAN/LANDET, hon bor i huset brevid TYP. Skulle ni säkert kalla inneboende om ni skrivit! Skönt att få bli lite serverad så här på kvällskvisten efter att ha slitit som ett DJUR, med städningen här hemma!! TVkvällen som jag skulle haft blev inte riktigt vad som va tänkt. På KONTORET snurrar det av alla möjliga tankar just nu. Försöker strukturera upp varje tanke för sig, men dom här tankarna lever SITT eget liv tydligen! Somnade lite senare än vad som var tänkt, men vaknade med ett leende på läppen ändå! Dagen ligger nu bakom mig och jag ser med tillförsikt på det som komma SKALL. VI SES ALLA LÄSARE!!!

1 kommentar:

  1. Man får lixom ta en dag i taget!
    Tror varje morron att jag bara drömt allt...men icke!Idag telefonsamtal till höger och vänster!
    Kram!
    "majsoorkarintemedsånthärlängre"

    SvaraRadera