tisdag 12 maj 2009


Till ALLA mina läsare!? Man kan läsa ord som skrivs och försöka tolka?och försöka tyda och fårstå dess innebörd. Men för att verkligen förstå så måste man fråga den/dom som skriver! Jag läste nu ett på morgonen, som jag hoppas att jag tolkar på så sätt, att den som skrev kan få hjälp att lösa det som har hänt? Man kan ju skriva ord som man kanske inte kan säga. Och sen har vi ju alla dessa ordspråk!som jag med en jävla nypa salt tolkar på mitt sätt. Såja nu ska vi suga tag i denna underbara dag som har sol och inte ett moln så långt ögat når!! ps kanske åker och köper ett paket spik?det va länge sen!! Ses some time!

2 kommentarer:

  1. Ibland räcker orden inte till,
    för att skriva det man vill.
    "baraattbeskamedsålängetyp"
    Kram!

    SvaraRadera
  2. OK OCH, fattar inte riktigt!men va faaaan orden finns ju för f i såna mängder att det bara är o köra på ,men om du menar att du sagt allt som kan sägas så får du väl STRIDA till handling, BE om hjälp så kan vi kanske gå i TAKT oxå,ska inte marschera så långt va????KRAMAR!

    SvaraRadera