onsdag 13 maj 2009

SKIToBRA!







Lärde mig ett och annat denna dag, som jag ska fundera/och tänka på intill jag somnar. SEN ska ja sova som bara jag gör!! Annars så är man rätt nöjd med dagen, skön förmidda som övergick i MIDDA hos K.L jätte gott Tack så mycket! Kunde göra en insatts på vägen dit som jag gärna gör om jag kan o vill göra. För att göra saker man INTE vill göra, har och ska jag sluta med. Missförstå mig rätt vissa göra måste man göra,tänker inte tala om vilka! Träffa två damer som jag inte träffat på jätte länge,ena har gått och fått smått, riktigt söt liten dam med napp. Den andra damen hoppas jag att hon ser framåt och tänker positiva tankar och minns allt det som var bra. Snabbfika på favofiket NR1 hans även med idag,bullar till kaffet smakade MUMA dock ICKE kardemuma! Pompom skoja riktigt bra med sin blodsyster! Cykeltur hem från O K G 15b, hade en del regnstänk som jag GAV BLANKA FFAANN i,Pompom såg ut o njuta av duschen. Väl hemma gjorde jag nått som jag länge velat göra på addressen, som jag haft ca länge nu. Lirade BRA musik på alldeles för hög volym (sorry grannar) men i YNGRE år så var det mer en regel en ett undantag, att man rensa allt SKIT man har i huvudet ibland. Skönt o slippa höra den HÖGA tonen som jag kan höra om det är helt JÄVLA tyst,vilket det aldrig är och har inte varit dom senaste 13/14 åren. LYCKLIGA alla som inte har ett bekymmer som ALDRIG kommer försvinna,Forskare på områdets ord. Pompom ut i köket in med tussar(gillat inte) i öronen, sen ryggläge i sofFAAN,gjorde suset mindre hörbart.Efteråt så kände jag mig alldeles alldeles LYCKLIG igen,tack ALLA band som fick lira på Konserten! Nä nu kommer snart en ny dag BÄST att börja ladda vet ju inte riktigt vad morgondagen har i sitt sköte. Men jag ska se till att jag mår så bra som bara jag kan. Hoppas ALLA mina läsare får det samma.

5 kommentarer:

  1. Äre:"Gissa baaajset",eller???
    O maj gad!
    Men du:Hoppas dagen som kommer blir bra dårå!
    Kram.
    "Honsompratatmedkrutornidag"
    Am aj sörprajsd eller??NOT...

    SvaraRadera
  2. Jag menade:KURATORN naturligtvis!
    (vaddå sitta i mörkret!)

    SvaraRadera
  3. (fattar inte sitta i mörkret!) men det kanske jag kan lista ut va du menar!OM du smygit förbi?!utan å höra av sig så jävlar!

    SvaraRadera
  4. Sv 1:Dålig belysning vid datorn!!!Simple as that!
    Sv 2: Ang."fika" grejen,FÖRST ska jag lixom försöka komma ifatt mej själv.
    "ärinteinthemoodförbesökavnånjustnu"
    Ska-det-va-så-jävla-svårt-att-förstå???
    Men surapåbaravetja!!Gaaah

    SvaraRadera
  5. KUL O heta JEPPE låterre som!!! SURAT klart!!! Går vidare! SLUTAT fika,,,DRICKER ren sprit ett tag.hoppas du kommer ifatt DÄJDIGDEJDÄGDEG!!de kan ju inte va så himla svår om du SITTER på ballen(denäjuinteSÅstor)men lek kurragömma vetja!KRAM PUTTEMUUUUOOOOAAAAHhahah

    SvaraRadera