tisdag 26 maj 2009

Mötet med stort F




Ikväll ska man på möte,,känner mig inte ett dugg nervös!! för vad som skall beskådas. Vad som kommer ses är saker som jag bara har fått lite vag info om. Fick några solstrålar på pannan idag som stekte så man kände sig som en stekare??? Kaffe/glass värmde/svalkade denna för dagen heta pojke ? Pompom fick span på ett STYCKE goding ett par bord bort och låg i skuggan och trånade av (kärlek) värme? Hon droppar en droppe om dan nu, så snart kan man ställa in skurhinken med förkläde, där till!! Imorgon kanske man ska på match? håller lika mycket på båda lagen!! hoppas det blir många mål så man får jubla dubbelt så mycket som dom som bara håller på ena laget får göra!! Rusdryck där till kanske kan få mig att inte vara så himla blyg!!längre! Så ALLA läsare till min blogg,håll ett par tummar för bra väder!!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för väder,målkalas & hela faderullan.(slipper jag göra annat)

    SvaraRadera
  2. Nå,hur har gårdagen varit???
    Man undrar ju lixom...
    Tummen upp eller???

    SvaraRadera
  3. Tummen va upp och mer därtill!!

    SvaraRadera