onsdag 6 maj 2009




Haj alla som tittar in en stund! Har man haft en bra eller BRA dag!!! Idag satte jag upp (saker) på 2 väggar på ett ställe med Bråviken klarblå?vatten som granne! Var mer en nöjd när vi åkte från detta så mysiga ställe!Hoppas de andre va lika nöjda!!Ska oxå meddela att nu ä mitt snabba bredaband igång igen TACK FÖR DET TELEVERKET?2. Inte för att jag MÅSTE ha dator men man ä ju lite av en vanemänscha, gillar inte när det "strular"! Släpptes av på ett annat ställe där jag ska så småningom ska sätta fast (saker) på "marken"är det sagt! Blir nog fint tror jag,va tror du B! M o H som ä mina GODA vänner var oxå med och hade lite insyn i vad som skall göras! Hoppas få åka ut o få en fika på favofiket NR1 some day! Ska inte bli så långrandig, kanske måste ta på KOSTYMEN o SLIPSEN och företräda NÅGON!! som jag mer än JÄRNA gör. GOD NATT på er ALLA!

1 kommentar:

  1. Är det Leffes okände bror jag ser,ELLER????
    Oförändrat på "hemmabanan"!
    Men i em kommer "psychot" hem,så då bryter det väl löst!!!IGEN!!!
    "majsansåinihelvetetröttpådethär"
    Kram!

    SvaraRadera