lördag 30 maj 2009

BORTA MATCH!!!











Man kom man såg man blev SUGEN!!! Ska denna så LÄTTränade pöjk??snöra på sig tofflorna IGEN,,,funderar!!! Jo så blir det nog,,,om man nu är välkommen? VIKA-HIRD hur låter det en fredagkväll?? Stod på ena långsidan och NJÖT av solen,,spelet kylde men vad gör det!! Vika är en fin liten HÅLA,,som man gärna besöker flera gånger på sommaren. MANSION ligger ju granne med denna lilla vackra idyll. J,psycho,N dominerar som vanligt de bakre delarna!!inte alls mycket långsammare än i forntida dar!! Andra halvlek var mera lekfull en den första om jag säger så!!!barn är underbara,,det tycker faktiskt jag,,kanske beror på att man själv är i sina bästa år!! NÄ nu hoppas jag att svingen sitter,,,som den en gång gjorde? är väl som att cykla? ps GLÖM INTE ALLA SOM ÄR MAMMOR IMORGON!!!!Vi se hoppas jag

4 kommentarer:

  1. Kör så det ryker bara,dvs på med pjucken och få fart på laget.
    Heja,heja dej.
    Kram från en mamma.(världens bästa för övrigt)
    ;)

    SvaraRadera
  2. jojatackar ja!!VÄRLDENS!!! sugen på att adoptera!!!finnes snäll 43åring

    SvaraRadera
  3. Adoptera?Njae,jag tror det är färdigt "barnat"
    för min del...faktiskt!
    Nästa steg är väl familjehem,men även det verkar too much för en slö jävel som jag...
    :-) (fast det beror ju på ersättningen förstås)

    SvaraRadera
  4. Tack Putte! Du är alltför vänlig.
    Knappast en dominerande insatts, jävligt besviken på mitt spel om jag ska vara ärlig. Fan, jag vänder ju långsammare än en finlandsfärja! En assist dock.....åt fel håll :-(
    /Stuart Pearce

    SvaraRadera