torsdag 21 maj 2009

Imorgon är en annan dag!

Då var man tillbaka här igen! Och vad ska man skriva,fattar ännu inte tills dags datum riktigt hur det här med bloggning fungerar? Men va fasiken,jag kör väl på får vi se om det blir ett par rader. Morgondagen ska ju innehålla en grillafton hos en bekant,,,,ska bli kul och se vem/vilka som dyker upp,Lärksoppsgatan 4 i Brånnestad, är där grillen ska glöda, tänds ca1900! Man kommer som man är och tar med sig sitt eget, av vad man vill ha att drick och äta=(knyttis) ALLA ni som läser mina rader är ju mer än Välkomna! det behöver jag ju inte tjaja om! Och om ni vill tar ni med er någon mer. Pompom håller på med slutlöpet, och är allmänt låg, men hon fyller ju 2/21år om ca en månad,kanske är nervös inför födelsedagskalaset? Träffa en gammal polare från för som jag snabbt bjöd med tills imorgon, hoppas polaren dyker upp, och att vädret kan bjuda oss så mycket sol som det bara går. Annars sitter vi inomhus och har trevligt. Den här dagen lägger jag nu till handlingarna

3 kommentarer:

  1. Snart dax att hoppa i säng.
    (Går)-Dagen har bjudit på blandad
    Hej hopp & kram!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Kompotten föll bort,så här kommer den i efterhand....

    SvaraRadera
  3. Tack för kramen!och Kompotten!

    SvaraRadera