onsdag 6 maj 2009

ALLA läsare! hej. Skrev ju om min telefon, som va nere o vände på botten i helgen. Den kom ju igång vartefter för att senare krångla (knapp nr0). Den knappen behöver jag ibland! Nu lämnade jag in den centralt i Norrköping, för att få ett SMS om ca 14 dagar, om att den är fixad??LR att vi slänger skiten! Bara vänta o se glad ut! Plockade fram en Ericsson av äldre snitt som får duga så länge, men jag har ju en gång bytt,så att plocka fram en gammal avlagd känns inte riktigt OK. Skulle nu inte min LUR gå att laga? så måste jag ju välja ut en ny! som jag förhoppningsvis kan vara vän med länge! Vill ju inte hålla på och byta LUR varannan mån, man ä ju inte TONÅRING längre! Jag behöver ju inte byta MODELL?! min gamla tillverkas ju ännu, så att man kan ju KÖPA en likadann! Har ju en leverantör på mitt Bredaband hemma som utan förvarning slutar leverera INTERNET till mig, sep 08 någon försenad räkning som spökade enligt deras KUNDTJÄNST, som säger att vi stängde tjänsten i samma veva???? Har haft Internet HELA tiden fram till för ca 2dagar sen,KAN VI INTE FÖRSTÅ,deras ord! så har det varit iaf. Man funderar ju på man ska vara glad eller fundersam, VI har stängt ner ditt INTERNET du kan inte SURFA! OK har ju iof inte betalat en räkning till leverantören=tror man har det mesta på AUTOgiro? sen oct-08 tydligen=SURFAT GRATIS med andra ord, nu blev ja glad!! VI ska öppna igen samt börja skicka räkningar sas det senast vi språkades vid, (shit)!funkade ju bra rätt länge ändå! Hej då ALLA?

3 kommentarer:

  1. J-a skiiit då!
    Fast...som det är HÄR nu,skulle jag hellre ha en inlämnad telefon än ha ett Psycho i hasorna...IGEN!
    "jaghatarhonomsåinihelvetesjävlaförbannat".
    Kram iaf...

    SvaraRadera
  2. Förresten!Nu ser jag att bloggtiden är normal,dvs RÄTT!
    (ibland är det lite som glädjer du!!!)
    ;)

    SvaraRadera
  3. LITE jag måste väl ändå glädja dig MASSOR, genom att bara låta dig tänka på mig ca 1sek om dagen,kram rö

    SvaraRadera