fredag 8 maj 2009

Rask task runt SJÖN







ALLA läsare hej!!Har promenerat en sväng med det jag gillar att promenera med! Blev så trött i mina HÖFTER att en lur innan maten satt som en smäck! 5min i soffan får man nya krafter av(prova gärna)vet ja! Annars, så får vi se vad denna helg har att erbjuda! är ju tonårsledig så kom med förslag,ja ä öppen!! Söndag är ju VILOdag säger Majso(säger som sonen). Men vi får väl se om man behöver vila den dan, annars så kanske jag har vilodagen innestående?NÄ SÅ KAN MAN INTE GÖRA!! Sista tiden har inte varit några problem att få tiden å ticka på. ALLA läsare HA EN TREVLIG HELG O SVÄLJ, sätt inte i halsen om jag dyker upp i en stad nära er!!

1 kommentar:

  1. Om man ändå va så hurtfrisk!
    (R has left the building)
    Blir man trött,eller blir man TRÖTT???(besviken!)
    Är således oxå "tonårsledig".(med yngsta for a looong time,I guess!)
    Kram!
    "såvamantillbakapårutaettigendå"

    SvaraRadera