lördag 16 maj 2009

Schack MATT!!











Läsare/n Hej! Så har åter solen börjat sjunka för att orka stiga upp med mig i morgon bitti! Denna underbart trevliga dag som snart är till ÄNDA. Är för tillfället lite matt, fast vi inte nämnde ett dugg om kungar/bönder/löpare /mm,mm! VI har badat bastu! SÅ skönt var länge sen jag hade, och om Pompom inte hade varit så lat just nu så hade det med största möjliga MITTBACK druckits en back,ÖL minst,,,,Jävla BIL!!! Så goda och vettiga som denna familj är skulle man ha fler av i sin omgivning. Mittbacken är en ung/GUBBE lagkamrat, sen vi lirade i LANDS/ hird ihop. Hans glidtacklingar kan jämföras med en viss GLENN HYSENs. Och inte att förglömma denna helt fantastiska fru han fick på kroken!(grattis till er båda?) som serverade undertecknad en kopp. Killsnack/grabbljug i bastun ska vi göra om va så säker,,båd herr o fru!! Fick även en 11 kaffe på ett annat hak, som kan tänkas inbjuda en grillafton vartefter 22/5 LR 23/5, mer info kommer senare som jag skrev? Vi hoppas på bra väder trevliga vänner och ett JÄVLA röj! dont miss it aj säj! Även RHODODENDRO? plantering fick besök av Pompom och mig idag, shit vad den är vacker!kommer kort senare!!! Miss Ericsson som jag snott från Pappas älskling vill tyvärr inte para sig med datorn. Har ringt in supporten som ska assistera mera Kl 09,00 bitti! Nu ALLA mina läsare återstår det bara att inta ryggläge i sofFAN, TVsapp GOD NATT!

3 kommentarer:

  1. Själv sitter jag INTE hela tiden vid Tv´n.Nej då,pendlar mellan balkongen & datorn.
    Synd att man är så jävla slö,hade behövt en låång promenad AJ THINK!!!(önn adder dej mejbi)
    "majsodrickerkaffesomvanligtpajso"

    SvaraRadera
  2. Any time! ;-)
    /Stuart Pearce

    SvaraRadera
  3. 18e maj!!!
    GRATTIS & HURRA,IDAG PÅ DIN FÖDELSEDA´...
    "majsosjungerjamåhanlevapajso"

    SvaraRadera