måndag 25 maj 2009

Sköna Söndag.











Fick man sovmorgon?? Nej ICKE, Pompom sov ju borta,TACK (Blomsterflickan), och skulle hämtas TIDIGT söndag MORGON.(Förlåt om jag låter negativ) upp på cykeln, vart var alla människor?bara någon timme tidigare vimlade/vinglade det ju av dem överallt. Genom folkparken stötte vi på en och annan hundägare,,dom vet vad som menas med att ta vara på hela dagen. Väl hemma gick jag med raska steg in och duschade, fasen tog ja inte på lukta gott vatten IGÅR eller? Nåja ingen rast ingen vila, Lunch hemma hos K.L stod som nästa punkt på dagens lista, MUMS. Sen ville två glada strandsatta hem från MANSION, tur att inte Kling o Klang hade stoppspade utmed E22. Avslutningen på denna helg blev en bak ispizza, gott! Fjärrkontrollen som JAG äger, fick ligga i min hand en stund innan Pompom o JAG sjöng vaggvisor för varandra.Tills next time! ALLA njut varje sekund.

3 kommentarer:

  1. Mm,ska försöka..
    ...njuta alltså,fast det är måndag och halsen gör ont!Kanske skulle ta och kurera sej lite!!!

    SvaraRadera
  2. men bosse på gården vägen åker kanske förbi med meducin

    SvaraRadera
  3. Det kan du fethajja att han skulle göra...DIREKT,om han bara visste om min krasslighet!(ha,ha,ha!)
    MEN,jag kurerar mej själv med kaffe & kaffe & juice & lite egenpepping.That´s life lixom!
    :-)

    SvaraRadera