måndag 25 maj 2009

Oro och Funderingar!







Då sitter man framför skärmen IGEN. Dagen som började så bra sol allmänt skön känsla inombords. Går en långpromenad med påslutet löpande hund, slår mig ner med strålar i ansiktet,och lakrisglass i bägaren, när en bekant som jag träffade senast lördageftermiddag talar om att en kvinna som jag träffat betydligt senare,har åter igen blivit tvungen att åka ambulans till vårt så fina sjukhus,(där har man spika i spik).Hon och jag pratade om hjärtat,bara timmarna innan. När man sen ätit upp glassen så börjar känslorna ta över! men gråt ska vara bra för själen,hoppas jag iallafall. Annars fattar jag inte varför det kommer saltvatten från ögonen,fukt kanske?men inte fan ska väl Niagarafallet dränka ögonen. Och om man funderar ytterligare lite djupare, vilket jag gjorde så, ska man vara rädd om sig själv, bry sig mer om andra=på ett positivt sätt, och göra så mycket man bara kan för att finnas till om och när det verkligen GÄLLER.Och det är sådan jag är,både på gott och ont det vet ja! Sen kom en fundering på hur långt man ska fundera,,,,om det hade varit ANNA ANDERSSON på ANDERSSONVÄGEN 00,nä då kanske det inte hade droppat från ögat och huvudet hade varit på helspänn=ATT KONTORET JOBBAR. Om man bara kunde få ett SMS snarast med det positiva besked jag vet/hoppas kommer snart!

2 kommentarer:

  1. Låter inget kul hörru!
    Usch...
    Håller tummarna för positivt sms dårå´...

    SvaraRadera
  2. tack! kanske får besöka i morgon,hon har en förkylning så ekg va inte och tänka på idag.Tack än en gång du anonyma?!

    SvaraRadera