lördag 16 maj 2009

Ska bli en bra DAG!







Åter igen säger jag hej till ALLA läsare!



Vaknade denna dag med LITE funderingar på mitt ,liv!! Vilken underbar morgon, baj de väj!!



Kom på att jag ska besöka ett par stycken som jag ska suga i mig en hel del positiv energi ifrån.



Vet att man inte ska suga ut från andra, men i detta fall ska ja så göra. Min mor ska få se sin son iaf,dom har fint besök! Sen ska vännen N.Y få tillbaka sin bil! TACK för att jag fick tvätta den åt dig!mena låna. Jag ä ju av naturen en människa som i vissa lägen kan överaska både den ena och den andre,med vad jag själv upplever som att jag skulle gilla sånt beteende! Sen hoppas jag att "I" mår bättre och löste sitt bekymmer! Pappas älskling sover sin skönhetssömn VILKET hon inte behöver! men i den åldern tror jag på att låta henne sova ut. Minhundpompom är ju lite låg nu, när hon still fläckar ner parketten här hemma och så får det vara ett tag till! Längtar redan tills imorgon då jag hoppas somna gott på MANSION,efter att ha fiskat upp en stor j----a gädda,hihi. Ska även försöka HINNA med lite fixning! bland all livsnjutning! jag ska få på denna underbart sköna plats.Vet en som redan längtar efter att få busaloss i 200 där nere! Om hon nu orkar den blödande damen! Så om vi nu inte skulle se av varann på några dagar, så vill jag önska ALLA en trevlig helg PUSS O KRAM,putte har lämnat byggnaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar