torsdag 14 maj 2009

En Sväng!




ALLA som läser HEJ!!! Skön morgon på addressen, han med lite sköna saker hemma innan min NYduschade tjej o jag gled promenaden ner mot stadens centrala kärna,Mr Ericsson ska få sin sista vila har jag fått höra. Tur att det finns flera andra modeller, men ni som följer vet att jag inte ä någon tonåring som behöver byta lur så fort det kommer en ny på SKOLAN! Den funka bra i min hand. Ska få hem den vartefter, får se om man kör en likbil Drottninggatan upp så att folket kan få beskåda denna sista resa för en kär gammal vän!VILA I FRID. Annars så medans man FÖRSÖKTE tro att man kunde bli lite snygg IAF så ringer det i MISS Samsung (doteras gamla USCH) kär gammal röst i andra ÄNDAN som jag kommer få en uppdatering av efter kvällens!sammanstålning? GOD LUCY TOO U! Nä nu är det dax för en KOPP någon vet vad jag just börjat smutta på. So long and god BY all läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar