måndag 29 juni 2009

Jobbvecka Nr 2







Sol på er ALLA!Bra väder har vi.Att jobba i detta väder har mindre betydelse när man jobbar på ett ställe som det vi är på nu,känns som semester tycker ja.Även fast det bara är Måndag kan jag inte släppa tankarna på kommande Lördag då det ska bli en trevligt stund hos en vän,hoppas att det dyker upp många glada och trevliga bekanta!Och att vi kan få till lekar som passar både äldre och yngre,för som det ser ut just nu kommer det skilja i ålder på den yngsta o den lite äldre.Åker man sen och lunchar på ett ställe med en utsikt som får en att drömma om annat en arbete en stund kan man nästan tänka sig att jobba över ibland,ICKE.Ju för man tackar jag till Lördagen dess bättre för alla inblandade.KRAM på er ALLA mina trogna läsare.

3 kommentarer:

  1. Vafan,jag som trodde att du hade köpt hus...
    Nu blev jag riktigt sad!!!:(
    Ja för helvete,jag har sagt till J att ringa sin sis!
    JAAAA,jag ska meddela ang.4/7....Så fort jag vet nåt.
    =)

    SvaraRadera
  2. bra!! men låt inte så IRRI:-)och nej jag har inte köpt hus!!har bara ett LAND som jag kan åka till NÄR jag vill!

    SvaraRadera
  3. Jag-IRRO ;)???
    BARA ett land!!!
    Det är väl inte kattskit minsann...
    Jag har ju bara en icke-insynsskyddad-gård!
    DET är INTE kul,så här års!
    :))

    SvaraRadera