lördag 13 juni 2009

Födelsedagen 40







J.N fyller 40!!GRATTIS!,ojojoj 40 det var tider det,men så mycket roligare det har blivit därefter. Hoppas solen lyser på dig och din familj hela veckan! Match igår inte mycket och säga ,vinst 5- 2 mot Stegeborg på Vikingavallens konst iga gräs? aj vad det värker både här och där idag. Men idag kan man relaxa och återhämta sig,vädret inbjuder till soffläge,både för hund och husse!! Nästa match kan ja promenera till, planen ligger en bra drive från mitt hem, Onsd Skarphagen borta! Tills next time RELAXA alla mina!!

4 kommentarer:

  1. Relaxa lite du,för på måndag (om SMHI står för sin prognos)ska det bli bättre väder.OCH DÅ får man inte ligga på sofflocket serru...
    P.s: Glöm inte stretcha,det är viktigt i vår aktningsvärda ålder!
    :--))

    SvaraRadera
  2. stretcha??kan knappt ta mig ur soffan!!knakar i ALLA stela leder!!43 ä vi 43 någon är väl BARA 42 om jag minns rätt 660619-!)¤? 6 days moore!!

    SvaraRadera
  3. Tänkte inte på det!
    Och förresten,när jag tänker efter så kan jag fan inte minnas att jag nånsin stretchat...
    Är det för sent att börja nu...eller???
    :--))

    SvaraRadera
  4. Tackar Tackar!
    ...och ja, vi har haft kanonväder!
    J.N

    SvaraRadera