onsdag 3 juni 2009

DAGEN med stort C



Nu börjar det rycka i buggarna, träningen med BOLL närmar sig. Har faktiskt sagt nej till ett föräldramöte med Ericas lärare! Men mamman ska gå så att det är ju 50% förälder där. Och det skulle förvåna mig om det skulle låta annorlunda på detta fmöte, har ju varit på samtliga innan och det har varit guldstjärna i boken jämt!Annars känner jag mig sugen på att trixa med trasan igen. Hoppas att det sitter kvar i högern? det som en gång var SÅ känsligt! Bara inte ungjäklarna gör tunnel på mig är jag nöjd! Kommer ihåg när man tunnla motståndarna och hur bra man mådde när man tunnlat samma kille tre gånger i samma veva!!en med senap skrek man på väg mot nästa offer.DET VAR TIDER DET! Senaste comebacken kostade en menisk, så det har jag bara en kvar och det funkar alldeles utmärkt! Bollen är rund! fast det vet ju ALLA mina läsare hej då so long!ps Pompom kör ett INLÄGG så länge, slit det med den äran.

4 kommentarer:

  1. Hm,missa föräldramöte pga OLDBOYS match...
    :D
    Skämt åsido,håll för f-n reda på kvarvarande menisk bara-för jag kan INTE donera ifall det skulle gå illa.(har ju bara en kvar själv vettu!)
    "majsotyckerduskadrainenglidtackling"
    GOOD LUCK btw...

    SvaraRadera
  2. Skruvdobb eller vanliga????

    SvaraRadera
  3. Inte skruv och inte vanliga tar nog nått ovanligt till denna fajt!!!

    SvaraRadera
  4. OLD BOYS!!! inte en grabb över 20bast förutom en dårå!och har du en kvar och jag ingen DÅ kan man dela med sig av det man har!JAG TYCKER FAKTISKT DET!

    SvaraRadera