måndag 8 juni 2009

Folk o folk????

Fy fan rent ut sagt. En del jävla idioter skulle fan inte få vistas bland (vanligt)folk, finns det ingen ö man kan slänga iväg dom till så att dom får umgås med likasinnade?hoppas någon vet vart! Att man tror sig kunna lita på vad folk säger,är väl ändå inte mycket begärt. Om man säger en sak som man uppfattar som trovärdigt,och sen visar det säg att, det har jag aldrig sagt,kommer ur käften, då ska jag be att få säga att där hade det kunnat få kosta ett par framtänder,tack o lov så kan man hålla grytan kokande på sparlåga.BARA man nu inte stöter på vederbörande i ett tillstånd där man kan skylla på sportdrycken dan efter(har hänt att man skylt på den stackars 5,2 någon gång),kanske MINA framtänder ryker?men det återstår ju att se.Vad jag vet är att det kommer lösa sig,på ett eller annat sätt, lita på mina ord.Nä mina ALLA nu stundar det spark o tjong med laget,bäst att stänga av spisen INNAN jag tar på bollskorna,ser att det är glidarväder ute,dubbla benskydd kanske!

1 kommentar:

  1. Hm,det där låter INTE kul.
    Bara att konstatera att sista idioten inte är född än!!!
    Skaffa tandskydd och kör hårt bara,med eller utan sportdryck.(helst utan)
    Eller anlita nån som kan skylla på PMS.(sånt kan ses som förmildrande omständigheter you know) :-)
    Sparka lugnt!
    "majsoblevsnuvadpåextramötetidag"

    SvaraRadera