lördag 6 juni 2009

En ny dag!

Igår fick vi stryk!!tur att man inte är så himla resultat fixerad längre?men fotboll går ju ut på att vinna! tänker ni,men jag tänker inte så efter denna match det är mer den känslan av att jag gjorde mitt bästa för dagen och det tycker jag är gott nog,mer kan man inte göra som jag ser det. Det är ju en lag sport vi pratar om, och alla gör nog så gott dom kan!Sen tycker jag, att huvudsaken man har kul spelar större roll, en att låta en förlust sätta ner humöret. Om man sen blir bjuden på ett mycket trevligt och gott party, där det var pay back time sen ett par veckor tillbaka, så glömmer man snabbt en förlust.Umgås i gott sällskap kan få en på riktigt gott humör. Och gott humör mina läsare det tycker jag ni ska andas in ordentligt. Snart får man vara åskådare till Sverige-Danmark,kommer antagligen gå ett par kilometer fortare i den matchen om man jämför med våran match! Önskar ALLA en trevlig Lörd-Sönd.

2 kommentarer:

  1. Inte kul med förlust,men det finns ju mer saker här i världen!
    Btw,så föredrar jag kaffe.(med MJÖLK i)
    Heja Sverige!

    SvaraRadera
  2. Jävla pissmatch....
    Eller???
    Nu får dom fan ta och skärpa sej!
    Ifall jag ska fortsätta va svensk!
    SÅ DET SÅ!!!!!
    Bye bye äpplepaj-som jag för övrigt INTE gillar.
    :-)

    SvaraRadera