söndag 14 juni 2009

Sköna Söndag!

Upp i ottan? För att tillbringa en heldag mot Norra Finnö, närmare bestämt Herrborum. Det fanns både det ena och andra att göra på dessa hus från början på förra seklet. Många timmar kvar innan dom kommer bli så som det är tänkt. MEN ROM BYGGDES INTE PÅ EN DAG,där fick jag till det!! Funderar redan nu på om man kanske skulle ta båten nästa gång?Tack,M o T med barn,för denna dag!!Gott och trevligt hade vi! Längtar redan nu till nästa gång jag kommer besöka dessa hus igen. Annars så var gårdagen en riktig återhämtningsdag, efter fredagens match,som även känns av fortfarande. Varmt bad kommer det bli! massage skulle inte skada! Återstår att se när ALLA mina muskler kan få sig en genomkörare? Tack för den gångna helgen ALLA som bidrog!

5 kommentarer:

  1. NÄR ska du inse att du inte är 20 längre då??? :-)
    I katalogen finns tel.nr till MÅNGA massörer,kanske nåt att satsa på lixom.Hm!
    Eller,varför inte återgå till enbart promenaderna!Vi gamlingar måste tänka på kroppen.TYP!(att bryta lårbenshalsen é ingen höjdare)
    ;-))

    SvaraRadera
  2. men det ä ju så kul med lagsport,lixom!svårt att sluta om man en gång börjat!!jag kan lova mitt begär/behov RYKER snart,och då ska jag göra något som kroppen mår ännu bättre av!!!!som bara gynnar MIG själv.OCH JA Ä INTE EN GAMLING ALLS,kan du va själv,himla ungdom där!!

    SvaraRadera
  3. Nu är jag inloggningsslö igen!
    Förslag:Tai chi är BRA för kroppen.Annars kan du ju alltid börja knyppla.Eller nåt.
    "majsoskaladdainförextramötetimorronpajso"
    (jag ska säja det jag inte sa den 5:e,typ)

    SvaraRadera
  4. Åt Tai chi en gång,,,så där!!!knypplingen blev ett riktigt trassligt äventyr!!Tack endå för förslagen,dax för ett hett bad nr8

    SvaraRadera
  5. Är det söndag hela veckan på den här verifieringsstrulbloggen,ELLER????
    ;--))

    SvaraRadera