tisdag 9 juni 2009

Hur ska det gå IDAG då?







Matchdag igen! Vinsten känns redan i munnen?innan jag borstat tänderna!! Pompom ska få en förmiddagsrunda brevid cykeln,ska bli skönt och trampa igång muskelaturen?som dragit ihop sig efter gårdagens träning!!Annars så har väl denna månad stigit upp på plats ett, vad det gäller födelsedagar! Kommer säkert missa både en och två GRATTIS!! En fyller 45 vore väl konstigt om man missade ,där har man ju sagt grattis 43 gånger minst.SEN HAR VI 40 ojojoj 40,en 30 den festen verkar komma eka så det hörs nästan in till storstan! 43 är inget att ropa högt över,men är man då mittilivet???23 den kommer säkert ROCKA!! Sen midsommarafton!!SKÅL!

4 kommentarer:

  1. Näe,43 är ju typ inget att fira!!!
    MEN,om man så påpassligt fyller på just midsommarafton,så kan man ju åtminstone se till att ta en svängom för sin egen skull.
    Då har man iaf inte dansat i onödan.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Btw,på tal om kommentarer,så kan JAG upplysa om att det här "placet" inte alls (nån gång) är medgörligt.2-3 j-a gånger måste man verifiera innan kommentaren godkänns!!
    Så det finns fler som får trycka & knappa på ska jag tala om...
    ;)
    (men vaddå,är det inte värre så!!!)

    SvaraRadera
  3. Sen inte att förglömma en resning på midsommar kan bjuda upp till!!!dä där fina!!!!JUST DET DU FYLLER JU OXÅ 43! hade jag glömt helt och hållet!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. No,no,no!
    Jag fyller bara 27 serru.Men jag ser ut som 17.(17 som i jävlar-så-sorgligt)
    "majsovillhasommarnupajso"

    SvaraRadera