söndag 7 juni 2009

AVKOPPLING tack!!





SKÅL ALLA MINA!!!Söndagkväll nybadad=fräch,Då kan man lägga åter en UNDERBAR helg till handlingarna. Fredag var det ju comeback som var det stora spänningsmomentet, helt klart nöjd även fast vi inte tog dom viktiga 3.Tack B med väninnor för den underbara grillbjudningen i RAMBO,repris snarast möjligt TACK!På väg till den samma gör man en snabbvisit hos en nu mera Leg,Sjuksköterska GRATTIS S.L.S.På denna studskiva hinner jag både svepa en kall och prata med x antal bekanta och även nya FACE.Senare denna afton står man på ett av alla dansgolv och kör den omtalade zamban som jag visste fanns kvar i kroppen.Tack C.S för dansen,tryck inte så hårt nästa gång,ligger efter med överkroppsträningen kände jag.Å tror jag kan bli en kul bekantskap på alla våra kommande Grillkalas,dom kommer var så SÄKRA.A tack igen för att du är den du är. Lördag match igen men denna gång går det ner mer sportdryck en vad som gick ner till gårdagens fajt.Besök på både en och tre serveringar gjorde denna förlustkväll riktigt rolig ändå!!. Tack framförallt N.Y men oxå A.S.R. Lite slitna vrister gjorde dansen denna kväll lite smärtsam ska erkännas!Skulle tejpat lätt o va efterklok. Söndag skön känsla direkt,borde varit tvärtom eller! Utkörning av surfberoende vän till Bråvikens norra för att sen återvända till hundutställningen med pompom,som åskådare!utan varken valpkurs/lydnadsträning eller någon annan specialträning sköter sig pompom riktigt bra bland alla dessa olika raser av hundar.En och annan utskällning av Paris Hilton kopior(Papilon?),rör inte så mycket som ett ögonbryn på husses älskling! En sväng till Lundby medans N.Y surfar på vågen hinner jag med för att där önska L lycka till (hoppas ni vann).Avslutar denna helg hos N.Y och son med en supergod grillad hamburgare/kokgrillad potatis/sallad och en iskall.Tack ALLA för att ni förgyller min tillvaro så till den milda grad, att man tror sig vara i en dröm.Satsar på att toppa nästa helg.Tills dess ALLA mina NJUT AV DEN TID SOM ÄR DEN KANSKE INTE ÅTERKOMMER:--))

3 kommentarer:

  1. Chihuahua är rasen.(på Hilton hunden Tinkerbell)Now you know!
    Härligt att du haft det gräjt då...
    Och du,huvudsaken är ju inte att vinna utan att aldrig förlora.Eller hur fan va det nu igen???
    "majsoorkainteloggainförkommentaridag"
    Äru mé???

    SvaraRadera
  2. Okej! Jag skrev fel iaf, för det va rottisar kom jag på sen.ROTTWEILERS=Stor ras? svart? med väl avgränsande tecken i ansiktet osv! Ber så mycket om ursäkt.Va faaaan ä papilon???är det inte något liknande?sriv nu inte att jag kan kolla upp det på NÄTET!!,har för mycket tid framför ändå.

    SvaraRadera
  3. Moahahaha....
    Papillon=fjäril på franska.
    Cindy you know,är ju en Dobermann....HA,HA!
    Hlsningar Brukshundsklubben/filial lokal

    SvaraRadera