onsdag 17 juni 2009

HOST OCH FRÄÄÄÄÄÄS







Hej ALLA!sitt inte för nära datorerna!!jag ä puk!hooost atchooo.Det går över det brukar göra det!Himpafältet igår var en bra start på gårdagen,hundar som springer lösa och busar. Trevligt sällskap och bra väder gör ju inte dagen sämre.Sen fick man vissa sig från sin rätta sida,och göra det som jag både vill och är utbildad att göra. Vara en sann vän!?och mäta och såga.Efter utfört uppdrag var både jag och M o A nöjda ,som det lät.Roligt när man får vissa att man kan få till det ibland. Kände väl på kvällskvisten att det var något lurt på gång,huvudet började värka och toarullarna gick åt snabbare en dom brukar. Hade ju lovat bort mig Onsdag till M o T,men kände att det skulle kunna bli inställt redan på kvällen,men hoppades innerst inne att man skulle piggna till och orka hjälpa till även hos dom.Vaknade och fick ställa in både bortamatch(Ektorpsplanen) och finlir hos M o T.Om detta hade varit förr,hade jag gjort båda sakerna. Men nu tänker jag på ett annat sätt, att kroppen måste få kurera sig. Och att man inte behöver må sämre ,för att man mår sämre?!Nä ta en vilodag med alla sorters värkmeduciner så ska vi nog vara tillbaka på banan,lagom till stången ska ner i sitt hål,en sup INNAN midsommar kanske inte skulle skada? Tills ni läser nästa gång?hoppas ni får en underbar MIDSOMMAR!från mig till er KRAM!

5 kommentarer:

  1. Men hallå...
    KRYA PÅ SEJ NU VETJA!
    Inte länge sen det där härjade här i krokarna.(tog "bara" 2veckor att bli ok igen-segt)
    Midsommardäven ska/kan man isf va da´n efter,INTE dagarna före.(j-a skitbaciller!!)
    GOD BÄTTRING!
    & happy,najs midsummer på sej!
    :--))

    SvaraRadera
  2. tänk ju!bli inte suprisad if om same ring on jår aoutdåre,ä day bifåre!!Ä DU 42?

    SvaraRadera
  3. HEJ SVEJS!
    Tack så mycket för titten och lotten.
    Ska strax hoppa i säng,har lite att göra imorrn fm.
    HA EN NAJS MIDSUMMER OF 2009.
    (Hälsa N.Y)
    Mmmmmmmmajso
    :--)

    SvaraRadera
  4. Med andra ord är jag NU inne på mitt 43:e jordsnurr.
    (som tjejerna skriver i Starlet)
    Ha,ha,ha.....

    SvaraRadera