torsdag 4 juni 2009

TRÄNING och det som jag gör bäst!




Hej ALLA!Då har man gjort ett PASS med boll igen!Riktigt kul och se att det finns lite kvar i denna en gång (mindre dåliga) fotbollskille. Nu ska vi inte tro att allt är som för,(då man fick höra, behöver inte springa mer Putte!träningen ä slut!!)Hundvalpen som jag träffade väckte starka känslor för att låta minhundpompom bestigas vart efter. Tror att det är bra för tikar att få en kull?men ska höra lite mer om det är så!Annars får det va!Att få hjälpa till med det som jag har utbildning i, var oxå det helt klar jätte skojigt att få göra igen. Vilket leder mig in på att hoppas att jag eller någon kan få det att bli av igen.Min utbildning är ju snickare kan jag tala om,(kanske någon företagare inom branchen som är en av ALLA mina läsare)? Kvällsmat framdukat hör ju inte heller till vardagen,så det tackar man för!Tack N.Idag fyller J år och jag sjunger med en enkel tulipan och avslutar med ett fyrfaldigt hurra,,fler av mina bekanta fyller denna sommar?månad så att man får spara lite på rösten.Nu kallar plikten eller lusten?så till next time.NJUT AV TIDEN SOM NU ÄR den kommer inte åter!

1 kommentar:

  1. Du kanske kan bli aktuell som anfallskompis till Zlatan framöver...
    Träna lite klackar bara så är saken biff!
    Moahaha...
    (och eftersom du är snickare så kan du bygga ditt eget hus...)

    SvaraRadera