torsdag 4 juni 2009

Igår Idag!




Igår gjorde jag nytta för ett helt fotbollslag? hoppas jag.Och för egen del med,sparka läder är kul!Idag har jag gjort nytta(blivit utnyttjad?)för av en god vän. Gipsade ett tak som stått ogipsat alldeles för länge enligt mitt sätt att se uppåt!Men den delen av mig brinner och då är det bara roligt om man kan stå till förfogande. Nu ska han eller jag spackla på skiten,sedan är det målning som gäller! Jag tycker mer det låter som ett tjej göra!spackla/måla lyssna på de orden. VI får väl se vem som greppar spaden först?Som mina trogna läsare läst ska jag trixa trasa imorgon! suger på bra just nu kan jag skriva om. Min vän J fyller...? får man inte tala om har andra talat om för mig! Men 27 är ingen ålder man ska se ner på GRATTIS J.N här oxå! Nu ska ju iof RÄTT J.N ta åt sig. Den andra fyller 40ÅR 40ÅR 40ÅR senare 13/6 han börjar bli RIKTIGT gammal nu!skratt!J.N J.N så kan vi inte skriva,en av er kommer i fortsättningen få andra tecken, HAN FÅR NN det blir bra! Dagen innan match ska det vara lungt i lägret så ca 2045 hoppas jag ligga!Sa jag att det är på HIRDVALLEN/fd GOOD YEAR plan!!1900 blåser den/han I pipan! VI SES ALLA MINA DÅ.

9 kommentarer:

  1. Spela,spela varje freda´ o så varje jul-
    det verkar jävligt kul!!!
    Skruva den som Beckham då,så kommer säkert
    uppköparna stå i kö...
    Moahaha!

    SvaraRadera
  2. Btw,ang.kommentarer som innehåller namn,så publiceras INTE såna!
    (integritet)
    För kännedom vid fortsatt kommentering.

    SvaraRadera
  3. PETERSTENBÄCK är MITT namn?????det skriver jag om jag vill,och jag varnar även känsliga läsare!

    SvaraRadera
  4. JUST DET BLIXTEN...
    Nu handlar ju inte DET om din blogg,jag har inga åsikter om du skriver DITT namn här!
    Hoppa-så-länge-hängslena-håller-vetja!

    SvaraRadera
  5. Är du säker på att det är 40??!!
    /Stuart Pearce

    SvaraRadera
  6. Nu blev JAG osäker 40 är det 40 född 69=10 20 30 40. HADE ja rätt LR 40 ja sa ju 40. Men dessa två siffror ska man vara stolt över,gå med högt huvud ALLA dagar i veckan. SKO storlek 40 eller hur!javisste de.

    SvaraRadera
  7. och (majso)? anonym? vad är det du skriver om??

    SvaraRadera
  8. kommer hoppa tills svar kommer

    SvaraRadera
  9. Svar:Kommentaren som numera är borttagen...
    Hajjaru???

    SvaraRadera