onsdag 24 juni 2009

Yesterday!




Hoj ALLA mina! Skönt och vakna upp med ett leende på läppen,när jag tänker tillbaka på gårdagen.Helt underbart att få komma hem till J o J.N!Cykeltur med minhundpompom i hettan avslutades med ett dopp i poolen!Tror att Pompom fick en ny husse igår men det ska jag kolla upp lite närmare,för vi hade tagit ett par stänkare vad jag minns eller inte minns!?Hettade till gjorde det så även denna afton.T o m Pompom fick känna av hetluften!men jag tror inte det är hennes grej.Natt/morgon cykelturen gick skapligt rakt hem om jag säger så,tog inga direkta omvägar utan ville bara hem och krypa ner i sängen. Tack för att jag fick dela denna kväll med trevligt sällskap,och fick fisk och fick agera fisk. Kan man vara annat en helnöjd?Just det match var det så även denna afton,men den MEST fotbollstokiga tog barnen och drog och badade istället. Men känner jag henne rätt så har hon spelat in den och ser den både en och två gånger.VID PENNAN PETER STENBÄCK/PUTTE

2 kommentarer:

  1. Själv va jag "bara" poolundersökare från kanten igår.+25 grader,men grönt grumligt vatten.Så det blev inget dopp.Tar det i Glan framöver istället,med en kopp kaffe och ett spö i handen.(gös é ju sååå gott)
    Ha det & stay coooool.
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack själv old chap! Skönt att läsa att du/ni kom hem hela och rena!
    Först var Pompom i poolen sen var Pompom i filtret. H-vete vad pumpen tjöt när jag "låste och släckte" för natten. Blev en rengöring vid halv 3 på morgonen, mem men hade inget annat för mig.....;-)
    Välkommna åter!

    SvaraRadera