fredag 5 juni 2009

Äntligen Fredag!!!

Då har den kommit dagen D. Några gips kvar att hänga i taket, annars kommer mina tankar fokuseras på kvälles drabbning? VILKA kommer? KÄNNER man någon? BLIR det dans? Och VAD får vi för mat? VART går vi efter? OM vi nu måste gå? Sen ska ju DIVISION 5 laget BK HIRD lira med en gammal goding i laget??? P.Jansson! behövde visst oxå bara göra en träning för att få plats i laget! HÅLL ALLA mmina och ERA tummar för att det blir en trevlig dag/afton. KRAMAR er ALLA!

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna,för vädret OCH väl genomförd match!
    Ska snart sitta och hålla dom(tummarna alltså)
    för egen del oxå om ca 35 min.
    Have it!

    SvaraRadera
  2. Duggregn tack!glider på bra då. Sen är det ingen ide att jag håller tummen för din del ä visst lite sent ute.Men som jag skrev bifore DET ÄR FREDAGKVÄLL SNART SUG PÅ DEN då!!!!

    SvaraRadera
  3. "majsoskanoginidimmanenstundtrorhonvisst"
    BEHÖVS,en gång för alla!!!!

    SvaraRadera
  4. Som sagt:Gevalia kan man ALLTID lita på!
    Skitvin...
    Moahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....

    SvaraRadera