tisdag 2 juni 2009

FAVOFIKETNR 1






Efter,,,,HEJ ALLA!,,,,pratat i telefon på morgonkvisten, så ville man träffa någon som är mer trevlig att umgås med,Vännen L skull få den äran???att bjuda denna för stunden (läs imorse)lätt irriterade pöjk! Slänger iväg ett sms och väntar med spänning på vad för svar som komma SKALL!!Kaffet ä klart,,vibbar Mr E i framfickan.Plattan i mattan ut? för att där se hundarna känna igen varandra??? var ju ett tag sen dom lajade senast. Underbart att se hundar umgås så bra som jag faktiskt tycker dom gör. Även om jag tycker att minhundpompom inte borde vara så kartig,,,hon är ju mestadels GOLDEN RET,,,,,,lite rotti/schäf iof! Andra uppgifter hinns inte med nu! Mr E kallar igen! SO LONG blev inte detta inlägg, men skoja tillet kan man på slutet! SÅ LÄNGE alla mina hade så bra ni kan!! Ta meducin så att det tråkiga försvinner?som jag vet mig ha hör NÅGON nämna!ps tog bilen ut idag om någon undrar!!!!!!

4 kommentarer:

  1. BILEN ÄR RÖD;;;;;;;den jag åkte ut i!!!!

    SvaraRadera
  2. Kaffe på Favvofiket!Låter ju najs.
    OCH att hundarna funkar ihop.
    Good combination lixom!
    Ha en go´kväll dårå!
    "majsoisoutofcarrightnow"

    SvaraRadera
  3. DOOO jo VOOONO BAROV Ä BLACK FING AF MI,,,,it hasss batterrris U NOWWWWW and 5 diferntiäla lägen u jus call 2 säj u vont

    SvaraRadera
  4. Thanks for the offer!!Ha,ha..
    Nu får jag ju anledning att använda apostlahästarna,och det är ju inte så dumt minsann!(ingen som dött av "lite" motion)
    "majsoskaförberedainförkvällen"
    Hej hopp!
    ;D

    SvaraRadera