tisdag 9 juni 2009

???


DRAR IHOP SIG som flickan sa? Skitsugen! redan nu, hoppas att suget håller i sig tills 1900! Ny klippta klor på både hund och husse ska väl gör att man kan peta in en jäkel ändå! Annars är det inte min stil att hålla på och peta!!!nä in med den bara,gärna med kraft och finess om det behövs. Kan ju även trycka dit den från ett visst avstånd oxå ska jag väl tillägga! om man nu tar chansen, man är ju inte ens nr 2 i laget, har jag fått veta!!!Så där duger det inte med gamla meriter tydligen!! NÄ ALLA mina syns på H-Vallen annars är ni välkomna åter!!!!

2 kommentarer:

  1. Nu kunde ju inte jag komma till H-vallen,så då är ju frågan:HUR GICK DET????
    Fick nämligen inte in kanal lokal,om det nu va nån sändning från La Peking liga...
    :-)

    SvaraRadera
  2. VI VANN, stod på sidan och kolla!! men tre poäng tog vi LÄTT,omnämns iten undertecknad i tidningen så får man väl vara glad ÄNDÅ rå!!3-1 två ass på kontot!tack för mackan!

    SvaraRadera